KOSÁR

Reklámajándékról

Miért legjobb a reklámajándék?

Manapság már mindenki hirdet online, rengeteg felület áll a rendelkezésünkre és bőven találunk a piacon olyan ügynökséget, akik azonnal a segítségünkre sietnek. Alacsonyabb költségkeret esetén azonban nem éri meg kiszervezni ezt a feladatot. Havi 50.000 Ft hirdetési keret alatt biztosan jobban jársz, ha te magad menedzseled a kampányodat.

 

A Google kattintási költségek szép lassan az egekbe szöknek. Ez volt az első felület, így itt jelentek meg először, a nagy intézmények. A telített nyugati piacon egy-egy kattintás költsége már bőven 100 $ felett van, ami nagyjából 30 000 Ft. De kis hazánkban is van olyan kulcsszó, amiért akár 10 000 Ft-ot is elkér a kereső óriás.

 

Facebookon még ennél kedvezőbb árakkal találkozhatunk, mivel a legtöbb multi csak most kezdi el meghódítani ezt a platformot. Azonban itt sem mehetünk el szó nélkül amellett, hogy az elmúlt 3 évben több, mint ötszörösére emelkedtek az elérési és megjelenítési költségek. Ráadásul a bajt tetézi még az is, hogy a Facebook több ütemben változtatott az algoritmusán, így az organikus elérések napjainkban a nullához konvergálnak.

 

Az oldschool módszereknek leáldozóban van

A hagyományos értelemben vett reklámok hatékonysága drasztikusan csökken. Ha jobhban belegondolsz abba, hogy mit csinálsz egy reklámblokk alatt vagy mikor nyitottál ki utoljára hírlapot, akkor te is rájössz, hogy ezekkel a módszerekkel ugyan sok embert el lehet érni, de az ára horror, valamint a célközönséget sem igazán lehet megválogatni.

 

Természetesen ebben a témakörben is lehet olcsóbb megoldást választani: biztos találkoztál már te is biztosítós telefonhívásokkal vagy a nyári tábortűz gyújtásánál egy nagy adag szórólappal. Ugyancsak nem hatékony, de legalább olcsóbb.

 
Mit tehet akkor egy friss vállalkozás?

 Költséghatékonyság szempontjából a legjobb megjelenés egyértelműen a névjegykártya, kár hogy az esetek 88%-ban egy héten belül a kukában végzi, derül ki az Adobe kutatásából. Javítja a helyzetet, hogy 63%-ban ennek az oka csak annyi, hogy nincs szüksége épp akkor a szolgáltatásodra.

 

A névjegykártya ettől függetlenül nélkülözhetetlen, hiszen minden fontos információt tartalmaz és akinek szükséges, az biztosan nagy becsben fogja tartani. Amit érdemes szem előtt tartani, amikor kivitelezőt választunk, hogy jó minőségű és színes legyen, ez ugyanis szignifikánsan növeli a megítélésünket hosszútávon.

 

Biztosan előfordult már veled is olyan, hogy szükséged lett volna egy elérhetőségre, de a névjegykártyát már kidobtad, a cégnévre nem emlékszel… Ha kellően motivált vagy, megpróbálkozol megtalálni a Googleben, vagy Facebookon. De lehet inkább a könnyebb utat választod és megelégszel azzal, aki előkelő helyen van a találati listában.

 

Most gondolj bele abba, hogy te vagy az, akinek a névjegye eltűnt a süllyesztőben! Milyen fájó pont egy ügyfelet elveszíteni egyszerűen csak azért, mert akkor épp nem volt szüksége rád. Pedig szimpatikus is voltál neki a pár szó alapján amit váltottatok.

 

Csak tegyük fel, hogy adsz a névjegyed mellé egy a saját neveddel és a logóddal ellátott céges reklámtollat, amit a kedves ügyfél már nem dob ki, hiszen egy tollra mindig szükség van. Bedobja a kesztyűtartóba, vagy az íróasztalán lévő rendezőbe és csak havonta párszor, de használja. És ez a legfontosabb!

 

Folyamatosan jelen leszel a hétköznapjaiban, negyedik-ötödik alkalommal már biztosan megjegyezi a nevedet, vagy cégedet. Egy szép napon pedig eljön az a pillanat, amikor szüksége lesz rád. Egyből tudni fogja, milyen szóra keressen. Neked pedig ekkor térül meg kamatostul a befektetésed. A marketingre költött pénzt ne kiadásként fogd fel, hanem befektetésként, legyen az online, vagy offline.

 

Napjaink egyik legjobb és leghatékonyabb megjelenési formája a reklámajándék. Nem véletlenül rakunk mi is minden rendelésbe egy saját céges tollat a névjegy mellé! Hiszünk benne, hogy ennél jobban nem lehet elkölteni azt a pár száz forintot marketingre.

 

Reklámajándék, de melyik?

 Erre nincs egyértelmű megoldás, igyekszünk mindig olyan alternatívával szolgálni, ami leginkább segíti az ügyfél igényeit. Teljesen más dologra van szükség akkor, ha kiállításon veszel részt, vagy személyes találkozókon szeretnél adni valamilyen reklámtárgyat.

 

Induló vállakozásoknak van egy csomagajánlatunk, ami részben testreszabható, de ami mindenkinek a hasznára válik az a saját logóval ellátott toll. Kis helyen elfér és mindenki örül neki, egy igazi klasszikus. Az emberek 89%-a rendelkezik reklámtollal és nagyjából 9 hónapig meg is őrzik azt. Összehasonlíthatatlan adatok a névjegykártyával, ott majdnem ennyit dobnak ki az első héten. Ez idő alatt hozzávetőlegesen 3 000-szer látják az ajándékodat, ezzel elérhetsz olyan embereket is, akivel még soha nem is beszéltél.

 

Sokkal szívesebben kötnek olyan emberrel megállapodást, aki profi hatást kelt már megjelenésében. Így a céges ruhadarabok is nagyon jó befektetések és nem csak a dolgozóknak! Baseball sapka vagy vászontáska gyakori választás a kkv-k körében.

 

Kiállításokra igyekszünk mindig olyan repi ajándékot választani, hogy az a lehetőségekhez mérten illeszkedjen a cég profiljához. Természetesen itt is vannak örökzöldek, mint a pendrive, stresszlabda, powerbank. Ha kiállításra készülsz, vedd fel velünk a kapcsolatot és mi a költségkeret függvényében összeállítunk neked egy csomagot! Partnereink segítségével roll-up, pop-up, illetve molinók készítését is meg tudjuk oldani.

 

A gyerek táborokban szintén kiváló lehetőség van arra, hogy valami egyedivel lepjük meg a lurkókat. Külön kategóriánk van a hozzájuk passzoló promóciós ajándékokból. Érdemes benézni, mert a hasznos esőkabáttól az egészen szórakoztató játékokig minden megtalálható.

 

Egy kitűnő workshop után átadni egy ajándékot, amin a saját logónk köszön vissza ránk. Nincs is ennél felemelőbb érzés. A résztvevők pedig az örökre szóló élmény mellé valami fizikai emléket is hazavihetnek magukkal.

 

Még egy dolgot szeretnék itt kiemelni, amire érdemes mindenkinek nagy hangsúlyt fektetni, az pedig a legjobb vevőink jutalmazása. Hajlamosak vagyunk megfeledkezni azokról az ügyfelekről, akik a legtöbb pénzt termelik nekünk. Biztosan jól esne nekik, ha időnként egy kisebb ajándékcsomaggal lepnénk meg őket, a hála nem fog elmaradni.

 

Ha bármi kérdésed van az ajándéktárgyak elkészítésével kapcsolatban keress minket bátran, akár konkrét elképzeléssel is!

 

Osszd meg az ismerőseiddel akiknek hasznos lehet!